Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések

Füstölők

A füstölők füstje nem ártalmas az egészségre, de van néhány alapvető szabály, amit minden füstölő használatakor érdemes betartani. Így tehát bármilyen füstölőt meggyújtani csak jól szellőző helyiségben érdemes, mert így elkerülhető, hogy közvetlenül a füstöt lélegezzük be, ami esetleg irritációt okozhatna.

Zsályakötegeknél az egyes méretbeli különbségeket a termékek neveinél is feltüntetjük, de összességében 3 féle méretű zsályaköteget találhatsz meg a webáruházunkban: A kicsi méret 10 cm hosszú, a közepes 15-17 cm között változik, míg a nagy 23-25 cm hosszúságú.

Pálcikás füstölők esetén 12-15 szál füstölő van egy csomagban, azonban ez a szám füstölő márkánként eltérő lehet.

Mindenkinek, aki meghitt hangulatot szeretne teremteni otthonában, vagy különleges és varázslatos illatokkal töltené meg a környezetét.

Bármelyik füstölőről legyen is szó, a használatuk meglehetősen egyszerű. Nincs szükség másra, csak a választott füstölőre, az ahhoz tartozó megfelelő és biztonságos füstölő tartóra, valamint egy gyufára vagy öngyújtóra amivel meggyújtod a füstölőt. Hagy pár másodpercig égni, majd fújd el a lángot! Ez után nincs más dolgod, csak élvezd a választott füstölőd kellemes illatát!

Sajnos nem, visszaküldeni csak bontatlan terméket lehet.

Webáruházunkban számos füstölő fajta megtalálható: pálcikás füstölők, kúpfüstölők, visszaáramló kúpfüstölők, füstölő golyók és füstölő gyanták. Részletesebb ismertetőt a füstölő fajtákról szóló bejegyzésünkben olvashatsz, ahol megtudhatod azt is, hogy mikor, melyiket érdemes használni és mi a különbség közöttük!

A webáruházunkban megtalálható összes füstölő csak természetes anyagokat, aromákat és növényi kivonatokat tartalmaznak.

Igen, az általunk kínált termékek gyártása során a gyártók nem alkalmaznak állatkísérleteket.

A füstölők égési ideje fajtánként eltérő lehet, így részletesebb tájékoztatást a füstülők égési idejéről az ERRŐL szóló blogbejegyzésben olvashatsz! 

Szállítás

Az általad választott terméket a rendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak szállításra.

Szállítási költségeink:

 

FoxPost csomagautomata: 1200 Ft
GLS csomagautomata: 2000 Ft
MPL csomagautomata: 990 Ft*
Posta,PostaPontok (MOL,Coop,MediaMarkt): 990 Ft*
GLS házhozszállítás: 2000 Ft
MPL házhozszállítás: 1990 Ft*

Személyes átvétel: Ingyenes!

*Egyes szállítási módok esetén logisztikai költség kerül felszámításra, ami 2000 Ft.

Elérhető szállítási módok:

Személyes átvétel: Előzetesen egyeztetett helyszínen és időpontban.
Csomagautomatás átvétel: GLS, MPL vagy FoxPost csomagautomatánál.
Postai átvétel: Postán vagy PostaPontokon (pl. MOL, Coop, MediaMarkt) történő átvétel.
Házhozszállítás: GLS vagy MPL futárszolgálattal.

Igen, amint átadtuk a csomagot az általad választott szállítási partnerünknek, e-mailben értesítenek arról, hogy átvették a csomagot és a kézbesítés napján SMS-ben tájékoztatnak arról, hogy a csomagautomatában elhelyezték a csomagot, illetve házhozszállítás esetén mikor várhatóak az általad megadott címen.

Amikor átadjuk az általad választott futárszolgálatnak a csomagot, tájékoztató e-mailt küldenek neked az általad megadott e-mail címre, amelyben megadják a csomagodhoz tartozó azonosítót is. Ez alapján a futárszolgálat oldalán ellenőrizheted a csomagod helyzetét.

Ha az általad választott futárszolgálattól még nem kaptál tájékoztató e-mailt, amiben elküldték a csomagazonosítót is, akkor írj nekünk a [email protected] e-mail címre és írd meg az e-mailben a helyes adatokat! Ez esetben a rendelésednél átírjuk az adatokat. Fontos, hogy minél előbb jelezd felénk, ha módosítani szeretnél az adataidon!

Ha a futárszolgálattól kaptál már visszaigazoló e-mailt, tehát a csomagod kapott már csomagszámot, akkor mielőbb vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal és egyeztess velük az adatmódosításokról!

Igen, a +36/70-557-2530-as telefonszámon előre egyeztetett időpontban lehetőséged van a csomagot az átvevőpontjaink valamelyikén személyesen átvenni.

Fizetés

A webáruházban bankkártyával és utánvéttel tudod a rendelésed kifizetni.A bankkártyás fizetések a Barion biztonságos rendszerén keresztül történnek. Utánvétes rendelés esetén az utánvét díja 450,-Ft, mely a rendelés végösszegéhez hozzáadódik.

Fizetéshez használható:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártya
  • Visa bankkártya
  • American Express bankkártya
  • Apple Pay
  • Google Pay

Igen! Utánvétes rendelések esetén az utánvét díja 450,-Ft, amely a rendelés végösszegéhez hozzáadódik.

 

  • GLS és FOXPOST csomagautomaták: Utánvét esetén csak bankkártyás fizetés lehetséges.
  • MPL csomagautomaták: Utánvét esetén csak bankkártyával lehet fizetni.
  • Házhoz szállítás (GLS, MPL futár): A futárnál utánvét esetén készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz.
  • Posták, PostaPontok (MOL, Coop, Media Markt stb.): Utánvét esetén készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges, de egyes helyszíneken előfordulhat korlátozás.
  •  

Igen, utánvétes megrendelés esetén a futárnál készpénzben és bankkártyával is ki tudod fizetni a megrendelt termékek árát.

Minden esetben minden megrendelésről állítunk ki számlát, melyet az általad megadott e-mail címre küldünk el.

Nem, webáruházunkban csak természetes személyként tudsz rendelést leadni, nem tudunk cégre számlát kiállítani.

Rendelés

Ha az általad választott futárszolgálattól nem kaptál még e-mailt arról, hogy átvették kézbesítésre a csomagot, tehát nem kaptál csomagszámot, akkor írj nekünk a [email protected] e-mail címre és a még választott termékeket beletesszük a leadott rendelésedbe. Amennyiben a termékeket utánvétes fizetéssel rendelted, úgy az utánvét árához hozzászámoljuk az extra termékek árát, ha viszont online bankkártyás fizetést választottál, akkor e-mailben megírjuk a bankszámlaszámunkat, ahova az extra termék(ek) árát el tudod utalni. Miután megérkezett a pénz a számlára, átadjuk a futárszolgálatnak a végleges megrendelést.

Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt annak több oka is lehet. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail a spam/promóciók mappába érkezett, így nézd meg az ottani leveleket is! Előfordulhat azonban az is, hogy rossz, vagy helytelen e-mail címet adtál meg a rendelés leadásakor. Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt és bizonytalan vagy abban, hogy leadtad a rendelésed, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Mielőbb keress fel minket, hogy a rendelésed csak egy alkalommal készítsük össze és küldjük el számodra!

Elállás

A garanciáról, illetve a termékszavatosságról bővebb információt a weboldalon található ÁSZF-ben olvashatsz.

A megrendelt terméket csak bontatlan csomagolásban tudod visszaküldeni, felbontott terméket nem áll módunkban átvenni. Mielőtt visszaküldenéd a megrendelt termékeket, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Ha terméket szeretnél visszaküldeni, és erről előzetesen felkerestél minket, a visszaküldés költsége téged terhel.

A termék visszaküldését követően vállaljuk, hogy a visszaérkezéstől számított 14 napon belül visszautaljuk az általad megadott bankszámlára a vásárlásod összegét.

Kizárólag abban az esetben tudjuk visszatéríteni a vásárlásod összegét, ha a terméket sérülés- és hiánymentesen küldöd vissza.

Ha bármilyen kérdésed van, akkor keress fel minket a [email protected] e-mail címen!

Töltsd meg otthonod varázslatos illatokkal és nyugalommal