Gyakran Ismételt Kérdések
Füstölők
Nem ártalmas az egészségre a füst?
A füstölők füstje nem ártalmas az egészségre, de van néhány alapvető szabály, amit minden füstölő használatakor érdemes betartani. Így tehát bármilyen füstölőt meggyújtani csak jól szellőző helyiségben érdemes, mert így elkerülhető, hogy közvetlenül a füstöt lélegezzük be, ami esetleg irritációt okozhatna.
Milyen méretű fehérzsálya kötegek vannak?
Zsályakötegeknél az egyes méretbeli különbségeket a termékek neveinél is feltüntetjük, de összességében 3 féle méretű zsályaköteget találhatsz meg a webáruházunkban: A kicsi méret 10 cm hosszú, a közepes 15-17 cm között változik, míg a nagy 23-25 cm hosszúságú.
Egy dobozban hány db/szál füstölő van?
Pálcikás füstölők esetén 12-15 szál füstölő van egy csomagban, azonban ez a szám füstölő márkánként eltérő lehet.
Kinek ajánljuk a füstölőket?
Mindenkinek, aki meghitt hangulatot szeretne teremteni otthonában, vagy különleges és varázslatos illatokkal töltené meg a környezetét.
Hogyan kell használni?
Bármelyik füstölőről legyen is szó, a használatuk meglehetősen egyszerű. Nincs szükség másra, csak a választott füstölőre, az ahhoz tartozó megfelelő és biztonságos füstölő tartóra, valamint egy gyufára vagy öngyújtóra amivel meggyújtod a füstölőt. Hagy pár másodpercig égni, majd fújd el a lángot! Ez után nincs más dolgod, csak élvezd a választott füstölőd kellemes illatát!
Ha mégsem tetszik a füstölő illata vissza tudom küldeni?
Sajnos nem, visszaküldeni csak bontatlan terméket lehet.
Milyen füstölő fajták vannak és mi a különbség közöttük?
Webáruházunkban számos füstölő fajta megtalálható: pálcikás füstölők, kúpfüstölők, visszaáramló kúpfüstölők, füstölő golyók és füstölő gyanták. Részletesebb ismertetőt a füstölő fajtákról szóló bejegyzésünkben olvashatsz, ahol megtudhatod azt is, hogy mikor, melyiket érdemes használni és mi a különbség közöttük!
Milyen anyagokat tartalmaznak a füstölők?
A webáruházunkban megtalálható összes füstölő csak természetes anyagokat, aromákat és növényi kivonatokat tartalmaznak.
Állatkísérlet mentesek a termékek?
Igen, az általunk kínált termékek gyártása során a gyártók nem alkalmaznak állatkísérleteket.
Mennyi az egyes füstölők égési ideje?
A füstölők égési ideje fajtánként eltérő lehet, így részletesebb tájékoztatást a füstülők égési idejéről az ERRŐL szóló blogbejegyzésben olvashatsz!
Szállítás
Mikor kapom meg a rendelésem?
Az általad választott terméket a rendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak szállításra.
Milyen szállítási költséggel számoljak?
A szállítási költségek a pénztár oldalon kerülnek feltüntetésre, az összeg függ a megrendelt termékek mennyiségétől.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Jelenleg 5 féle szállítási mód közül tudsz választani:
- GLS házhozszállítás:
- GLS csomagautomata
- MPL házhozszállítás
- MPL csomagautomata
- FoxPost csomagautomata
Kapok értesítést a kiszállításról?
Igen, amint átadtuk a csomagot az általad választott szállítási partnerünknek, e-mailben értesítenek arról, hogy átvették a csomagot és a kézbesítés napján SMS-ben tájékoztatnak arról, hogy a csomagautomatában elhelyezték a csomagot, illetve házhozszállítás esetén mikor várhatóak az általad megadott címen.
Van csomag nyomonkövetés?
Amikor átadjuk az általad választott futárszolgálatnak a csomagot, tájékoztató e-mailt küldenek neked az általad megadott e-mail címre, amelyben megadják a csomagodhoz tartozó azonosítót is. Ez alapján a futárszolgálat oldalán ellenőrizheted a csomagod helyzetét.
Mi a teendőm akkor, ha rossz szállítási címet, telefonszámot, adatot adtam meg?
Ha az általad választott futárszolgálattól még nem kaptál tájékoztató e-mailt, amiben elküldték a csomagazonosítót is, akkor írj nekünk a [email protected] e-mail címre és írd meg az e-mailben a helyes adatokat! Ez esetben a rendelésednél átírjuk az adatokat. Fontos, hogy minél előbb jelezd felénk, ha módosítani szeretnél az adataidon!
Ha a futárszolgálattól kaptál már visszaigazoló e-mailt, tehát a csomagod kapott már csomagszámot, akkor mielőbb vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal és egyeztess velük az adatmódosításokról!
Van lehetőségem személyesen átvenni a csomagom?
Igen, a +36/70-557-2530-as telefonszámon előre egyeztetett időpontban lehetőséged van a csomagot az átvevőpontjaink valamelyikén személyesen átvenni.
Fizetés
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
A webáruházban bankkártyával és utánvéttel tudod a rendelésed kifizetni. A bankkártyával történő kifizetések a Barion rendszerén keresztül történnek. Utánvétes rendelés esetén az utánvét díja 450,-Ft, mely a rendelés végösszegéhez hozzáadódik.
Van lehetőség utánvétes fizetésre?
Igen! Utánvétes rendelések esetén az utánvét díja 450,-Ft, amely a rendelés végösszegéhez hozzáadódik.
Tudok a futárnál bankkártyával fizetni?
Igen, utánvétes megrendelés esetén a futárnál készpénzben és bankkártyával is ki tudod fizetni a megrendelt termékek árát.
Kapok számlát a megrendelésről?
Minden esetben minden megrendelésről állítunk ki számlát, melyet az általad megadott e-mail címre küldünk el.
Tudok cégre vásárolni?
Nem, webáruházunkban csak természetes személyként tudsz rendelést leadni, nem tudunk cégre számlát kiállítani.
Rendelés
Már leadtam ma rendelésem, de még szeretnék hozzáadni újabb tételeket, mit tudok tenni?
Ha az általad választott futárszolgálattól nem kaptál még e-mailt arról, hogy átvették kézbesítésre a csomagot, tehát nem kaptál csomagszámot, akkor írj nekünk a [email protected] e-mail címre és a még választott termékeket beletesszük a leadott rendelésedbe. Amennyiben a termékeket utánvétes fizetéssel rendelted, úgy az utánvét árához hozzászámoljuk az extra termékek árát, ha viszont online bankkártyás fizetést választottál, akkor e-mailben megírjuk a bankszámlaszámunkat, ahova az extra termék(ek) árát el tudod utalni. Miután megérkezett a pénz a számlára, átadjuk a futárszolgálatnak a végleges megrendelést.
Baj, ha a megrendelésemről nem kaptam visszaigazoló e-mailt?
Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt annak több oka is lehet. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail a spam/promóciók mappába érkezett, így nézd meg az ottani leveleket is! Előfordulhat azonban az is, hogy rossz, vagy helytelen e-mail címet adtál meg a rendelés leadásakor. Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt és bizonytalan vagy abban, hogy leadtad a rendelésed, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!
Kétszer adtam le a megrendelésem véletlenül, mi a teendő?
Mielőbb keress fel minket, hogy a rendelésed csak egy alkalommal készítsük össze és küldjük el számodra!
Elállás
Vállaltok garanciát?
A garanciáról, illetve a termékszavatosságról bővebb információt a weboldalon található ÁSZF-ben olvashatsz.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
A megrendelt terméket csak bontatlan csomagolásban tudod visszaküldeni, felbontott terméket nem áll módunkban átvenni. Mielőtt visszaküldenéd a megrendelt termékeket, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!
Kit terhel a visszaküldési költség?
Ha terméket szeretnél visszaküldeni, és erről előzetesen felkerestél minket, a visszaküldés költsége téged terhel.
Ha visszaküldtem a terméket, mikor utaljátok vissza a pénzem?
A termék visszaküldését követően vállaljuk, hogy a visszaérkezéstől számított 14 napon belül visszautaljuk az általad megadott bankszámlára a vásárlásod összegét.
Milyen állapotban kell lennie a terméknek ahhoz, hogy visszavegyétek?
Kizárólag abban az esetben tudjuk visszatéríteni a vásárlásod összegét, ha a terméket sérülés- és hiánymentesen küldöd vissza.
Ha más garanciával kapcsolatos kérdésem lenne, kihez tudok fordulni?
Ha bármilyen kérdésed van, akkor keress fel minket a [email protected] e-mail címen!